感激車站裡 尚有月台曾讓我們滿足到落淚
  • 11«
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • »01
9.19 中大~
2009-09-20 (日) | 編集 |
*日記已補*


今天感謝哥哥跟奇蹟!!!!
哥哥我愛你!
還有奇蹟熱死人之下陪我地顛了!
Untitled-3 copy

***************************************************************************

原本中大係跟閃光大出食靈ga
我出神樂 她出黃泉 反正什麼都有~(but我到呢刻都未整獅子丸!!XDDD
不過因為我補回漫畫....就覺得神樂好討厭!!! (掩面)
所以中大之前我好冇HEART! (喂) (又有野煩~雖然最後中大之前都係搞店左(暫時

因為好冇HEART 所以諗其他野出~ 咁岩大家都好想出海貓! 所以出啦! (星)

話說我覺得自跳左落個大坑到!
好多角色也很喜歡 好想出!
順帶一提我是魔女+戰人派的!
不過動畫的魔女一點都不活潑!!! Q口Q 就只有傲氣~ 魔女小惡魔(?) 一面沒了!

上衣是自己買現成改的 而且件衫我還是中大前一天才開工 (因為之前都收不到衫 412
我憑著我的愛衝了!!!!! 雖然已經痴了雙面膠打底~可是之後我還手縫縫好 真的自己一針一線(縫到我手殘=_=" 我真係好有心機整呢件衫ga 請原諒
極其差的手工 orz
話說現成件外套整件衫都是歪的!!! =口=!!!! 我還見yahoo拍賣這件要99元...要不要啊= =

頂wig原本是直的~但我整得不夠曲! 下次補完再改良~還有很多地方都要剪短~ =v= 但我覺得隻色好靚! 根本係jessica的色!


event 前一天我1:30就上床訓了!! 但我5:30左右才能訓(我仲好記得聽完hk電台5點半news..
對不起我今天真的超樣殘!!! Q口Q (撞牆死!

今天真的感謝哥哥幫忙化妝 set 頭!!! 哥哥我愛你!
set得好靚 雖然係雙馬尾但影出來係單馬尾就行啦~~(星)
but ~ 我返到屋企落妝時才記得!!! 我忘了夾眼睫毛+上mascara!!!! (我切腹去!)
不過我覺得今天出jessica 個樣子細個左@_@"
話說搵人送本popteen / mina 給閃光大啦(星) 我只是想不到哥哥也有看popteen! (大家都是女人www

到最後剪花紋貼上衫到才發現!!!banner紙一點痴力都沒有!!! (吐血) 10蚊一尺啊!! =皿=
結果只好用雙面膠頂著=_=...(但係去到canteen還是半收皮了
我覺得我畫得很漂亮的啊;口; ↓
P1070699.jpg
好啦~件衫我會回收再改~下回挑戰釘珠片! \_/

感謝奇蹟今天一整天都幫忙拍照! 感謝你~
好啦~我比你ooxx小清水團任何一名鄉民啦(咦?(錯了!

由於太熱...出到外面0.9999999秒就收皮~ 所以跑了去有冷氣的地方靜靜的私影去了~XD 那兒還好~ 又有椅子坐又有冷氣涼~

話說我覺得自己比較適合出這類角色XD||| 都很粗魯活潑元氣系(?)

話說5點多又跑了出去犯賤.....好熱!!!!
被魔女拐了去森林....爺爺說: 好孩子是不應該去的!!! 我今天還不斷跟著衝!XDDD 請魔女大人第9晚才好殺我~ (不對
之後落了湖...熱死了OTL 而且大將不理我!!! Q_Q (華麗一族XDDDD
很好~收皮~ (喂) 所以7點多就已經換衫出去吃飯了~w

跟幻月閃光去了沙田吃飯~因為看見有位所以就不想入了意粉店吃了! (星星
期間還看見了某人06年的中大cos..... 哈哈哈~某人好好笑(指著(被鬼隱

話說47x 真係等勁q耐先有架回家~~~=_=



好期待照片耶 我今天也超有heart 影相! XD 我覺得很多相都能用*O*

留言:
この記事への留言:
No title
總受=口=我買牆紙$3/呎ja
2009/10/11(日) 22:38:10 | URL | 貓 #-[ 編輯]
No title
真係變左單馬尾-w-
2009/09/20(日) 04:28:42 | URL | 伏 #-[ 編輯]
留言:を投稿する
URL:
本文:
密碼:
秘密留言: 只對管理員顯示
 
引用:
この記事の引用 URL
この記事への引用: